2 Augusti 2010

Jag är inte speciellt nyvaken,
vaknade för typ en timme sen då ag gick och duscha så ganska pigg är jag.
+ Somnade med värmedynan så när jag vakna var de NÅGOT varmt.

Min dag blir först att om ca en timme åka till Diana och hälsa på henne,
har inte sett henne på MÅNADER, så grymt längesen och fölet har jag inte heller träffat,
så då jag kommer hem blir de nog bilder för kameran åker med!


Skulle egentligen till bjurholm men näe inte blev de av inte..
Mamma får väl förfan ta och låta mig fara nån gång innan sommarlovet är slut!!...
Annars så vet jag inte vad som händer idag,
far säkert och tittat på fotbollsträningen eftersomjag inte kan träna,
tränar på torsdag istället, vilar benet lite.
ska nu ta och göra mig klar sen fara, puss//LINN enda bilden jag hitta, får bjuda på denna gambild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0