2 Augusti 2010

Vadå skönt att sova?
efter jag varit i stallet så la jag mig i soffan och Woops så sov jag,
jag vaknade halv 7 och åt middag då,
efter de drog jag direkt och tittade på träningen,
haha vadå jobbig träning?
dom skulle bara spela fotbollstennis, och göra några lätta saker som man knapast kune bli svettig av.
sen spelade dom lite match.
På trosdag kommer jag nog va med på träningen, eller ja, jag hoppas att jag kan,
fick ju liteondare igen då jag skulle "springa" och hämta bollen dom sköt iväg på träningen,
gick inte snabbare än lätt joggning och jaa benet gör ondare nu.
ska vila riktigt mycket nu så att jag KAN spela söndagsmatchen mot Ume Södra.

har nu bara legat i soffan och sett på CSI NY,
Senare ringer nog Fredrik för han ville snacka i telefon,
sen borde jag sova och imorrn klockan 10 ska jag va i stallet och rida hem Kaktus, ifall jag nu kan rida?.;O

aja pusshej//LINN

Kommentarer
Postat av: llooba

sv: ja:) men har inte så jätte många men kan skicka till dig dem jag har, när jag kmr hem igen, msn?(a)

2010-08-03 @ 10:55:46
URL: http://llooba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0