19 Augusti 2010

Hemma nu, inte skönt alls skulle lätt kunnat sitta kvar hos jessica,
men hon skulle till stallet och jag hem och duscha några hundar.
Sitter just nu sjöblöt efter att ha haft sällskap i duschen,
näe men varför måste hundarna skaka av sej vattnet så jävla mycket^^

Idag ska Linnéa komma hit, och JA hon MÅSTE,
inte träffat henne på 2 veckor?
och mitt sommarlov har typ varit LINNEA;LINNEA,LINNEA, osv.
men vi har haft kul, för med mig och Linnea har man knappast tråkigt!
Senare ikväll har både jag coh hon träning så då blir de väl umedalen för henne,
och för mig blir de Röbäcks IP. sköönt,

Nu ska jag få tag på Linnea och be henne komma FOORT, ,]
puss//LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0