18 Augusti 2010

Igår kväll körde jag och Jessica till Hippo för hoppträning,
och de gick super för dom två (jessica och Astrid),
men då vi skulle köra hem alltså satan så kallt de va,
kunde inte röra mig då jag kom in, de va fan vinter kändes de som,
verkligen inte sommar längre,. vilket suger så hårt!

Idag vare tänkt att ajg skulle till vännäs men hinner ju inte, vakna lite för sent och ska vara i stallet halv 6 och rida, och påtal om de jag har typ hittat en till häst som jag kan tävla också,
men de vet vi inte riktigt än hur de blir, hon måste mejla tillbaka. men de blir SUUUPER ifall de skulle gå!

Inte många dagar kvar till skolan börjar,
är faktiskt lite taggad, med tanke på att vi är äldst på skolan nu,
men de som jag inte taggar är alla dessa jäkla läxor och ingen fritid,
ingen sovmorgon och aa ni fattar.
och desutom har jag inte hunnit göra de jag vill den här sommaren:(...

ska gå nu puss7/LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0