16 Augusti 2010

Jag har liksom ingenting att skriva,
förutom att de vart 3-3 igår på matchen,
vi kämpade hur bra som helst och andra halvlek vart den bästa vi spelat hela serien.

Skulle va med Rebecca idag men hon vart sjuk igårkväll så vad jag ska göra idag vet jag inte,
sitta hemma och inte göra så mycket tror jag,
är ändå så trött så de blir bra, och måste vila benet till träningen ikväll.
och om exakt en vecka börjar skolan,
har fasen panik över det, mina betyg är inte direkt bra,
och sänkte mig ju innan sommarlovet, vet inte hur jag ska orkar plugga upp mig,
men vilket är ett måste då jag ska försöka och vill komma in på nått med högre betyg (nått roligt)
plugghäst i 9an nurrå, känns som om de behövs. så näst nästa vekca börjar väl allvaret igen.

Puss, ska gå nu //LINN

BILDBRIST!

Kommentarer
Postat av: johanna

saknar dig med älskling..

hatar också allting som blivit mellan oss, alltså ingenting. vi har ju ingetning längre.bara minnen

2010-08-16 @ 17:23:12
URL: http://johannnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0