12 Augusti 2010

Har inte hunnit skriva nånting idag,
väntade imorse på att Jonte och John skulle komma hit,
vilket dom gjorde men tog ett tag, vi gjorde inte mycket,
dom skulle väl försöka sova men gick inge vidare,
klottrade va dom helt klart bra på (spec jonte)
efter ett tag skulle vi cykla och hämta emil på stan, stod och v'nta ett tag,
sen cyklade vi till lägenheten och satt där ett tag, sen skulle vi cykla tillbaka hit till röbäck,
klockan 10 i 5 va vi inte hemma och min träningen började 5, hann precis dit, och vi va inte i röbäck då klockan va 5 i 5, mn är man snabb och hurtig som jag så;)
Sitter nu här och gör ingenting,
dom har farit till stan och jag stanna hemma.

Imorrn åker jag till bjurholm,
ska va med sebbe men kommer förmodligen träffa annat folk också, blir härligt.
puss//LINN 


Kommentarer
Postat av: Nikita

saknar dig också!!<3

2010-08-13 @ 18:02:01
URL: http://nikitaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0