3 april 2010.

Nejnejnej, blogg är inte roligt.
De börjar bli så jobbigt att skriva,
har inte skrivit på några dagar och vill inte tillbaka till den heller,
verkligen inte då headern ser ut såhär, och datorn dör stup i kvarten!
Åh de hatas stort utav mej!


Lov nu i alla fall och de är underbart, inte för att jag har gjort nått på lovet än,
men ingen skola och de gillas skarpt!
ska ut snart, får se vad jag hittar på, då jag inte for till vännäs, men de får bli en annan dag :)
Och FOTBOLLEN förjar efter lovet, eller snackade med Moa och hon trodde att de började då,
så vi litar på henne nu;] Tagga.
men Mamma avbeställde min biljett och de till spanien med laget så de sög hårt, är sur.
varit ett tag^^

puss ses nån gång.//LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0